once apone a time, no one gave a fuck....







YOUNG MULAH BABY
Bara haaaattttar att vakna upp på morgonen, GUSH!... Kommer för fan hella jeffla tiden FÖRSENT, ska bättra mig hehe. Måste! ye yes. Hade ett no arbete som jag redovisade idag med två andra klasskamarater om basiska ämen- Kemi? hahah, vet inte ens vilket ämne det är. But, WHATEVOR. Det gick i alla fall skiit bra! Vi klarade det SUPERBT, HEHE. Fick VG på arbetset jag hade gjort and stuff, Nöjd? Faktiskt, trodde att jag skulle få G- eller bara ett G. MEN MEN ... De var lita lågt att tänka så kanske.. Hm. Ska påbörja på mitt ANDRA, STORA no arbete som jag har nämnt tidigare, om naturkatastrofer- Turnado, jordbävningar och vulkanutbrott har jag som inriktning i arbetet. Och jag har inte börjat på ett skiiiit och texten om allt detta ska vara inne vecka 14.... Såååå, jag MÅSTE verkligen raska på och göra ett skiiit... Har ju annat att tänka på också. Fransk och so prov nästa vecka också... YEAH YEAH ,i have to deal with it.
Peace

Kommentarer
Postat av: elli

jupp good luck

2010-03-03 @ 16:20:23
URL: http://elizaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0