MAAAN, Y'ALL CLUELESS!








baseball jacket

some say i'm they favorit- hehe heeey dudes!
En riktigt chill dag idag, TRÖTT som fan är jag fortfarande, fastän jag vaknade runt 3? Ska sova snart, tor jag... Måste vila mig annars kommer jag inte hinna till stan imorgon... hmmm. Älskar min nya jacka! Kommer använda den rejälllt denna vår, skiiit snygg är den. BUT, there is one problem... IT'S a little bit big. Skulle behöva storleken S, då skulle den passa- SUPERBT. Den jag har här är i storleken M, får checka runt i stan nästa vecka och se om dom har fått in några nya så att jag kan exchange the size och börja använda den, annars får jag väl ha den sådär stor. WHATEVER.
Har spenderat hela dagen med mami i vardags och tittat på alla; 16 and pregnant avsnitten om de 7? tjejerna, över kul alltså. VARFÖR blir man gravid sådär tidigt, Okej de kanske ville ha barn, men ändå 16! Då har du inget liv ju, du kommer inte kunna göra de saker som du kanske gjorde för inte sådär längesen.. Hm. Tycker faktiskt synd om dom. Orka allll stress med att ha ett barn, fyyyyfaaaaan! haha. Nu blir det film peeps sedan sleepy time for me.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0