WEEZY F BABY


Heyheyhey blogg läsare! Som ni kan se, så har jag inte så mycket tid till att skriva på min blogg. Men jag ska försöka att skriva lita lita om jag kan someday i fortsättningen!
I alla fall min helg har varit sjuukt kul!! Har äntligen stoppat in alla kläder innne i den nya gadroben som jag och sis har fått! Love it. Mycket bättre än den andra + att denna har mirrors:D YES! Inte mycket att skriva här nooop, skriver kanske på torsdag hinner liksom inte imorgon, eller på onsdag. För då är det läxor och att öva till ett läxförhör, och jaap juste! ska på öppethus nu på torsdag på; thoren business school. Får väl se om den skolan är något minsta intressan...
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0