Don't break the rules











JUSTE! Har glömt att säga, my hair. Ni ser säkert en förändring. YES! Har nya flätor, Gillar det inte så mycket.... men tiden kommer. Kommer att gilla det så smånigom. hehe. Min faster ifrån london har kommit hit! rolig att se henne faktiskt, har inte sett henne på nästan 3 år? Mycket. Hon ska i alla fall stanna här i en vecka eller så, så vi kommer att ha roligt tillsamman under tiden hon bor här hos moi.
Sitter helt ENSAM i mitt rum och lyssnar på härliga coooooola duden MESSCUDI. Kid named Cudi och lita blandade mixtapessss gjorda av han själv, yes. Men jag ska ta och glo på en film eller så, orkar inte med webbsites and stuff to day. sååå. IÄ'M OUT
Peace

Kommentarer
Postat av: azra

alå, saken är den du har så jävla fint hår, och om jag ha uppfattat saken rätt har du flätat dina flätor som du hade förut själv, ellerhur? det jag ville komma till hur blir det så fint vågit när du har tagit ur dom, tänkte bara när man tar ut vanliga små flätor blir det aldrig sånt vågit. hade vart fint om du kunde berätta elr visa hur du gör :)

2010-02-24 @ 19:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0