i HATE it so much right now

Heeeeeeey bloggen!
som ni kan seeeee så har jag inte uppdaterat på... ja, hundra år eller så? Det är för att interneten hemma har varit trög och inte fungerat på en heeeeeeeeeeeeeel vecka! Men nu så äntligen kan man börja blogga igen. Och eftersom jag har höstlov hela nästa vecka kommer jag att blogga ännu moooorree. Det ända som är dåligt just nu är att..... JAG inte kommner dansa med Big Macin' mer!! hate it. Ja det är för att vi dansar på arena 305. Och där måste måste man vara 15 för att ens kunna gå in där. Men så är jag och min vän vane inte det utan, 14 och fyller år nästa år! Och de låter oss inte vara kvar, inte ens för att vi är medlem i gruppen! Så vi får tydligen vänta tills nästa år säger dom.... HATE IT.  så
Men ska njuta av lovet ändå. Vara med vänner , titta på bio! Hoppas i alla fall det blir. This is it! will seeee
haa det dudes!
Peace

Kommentarer
Postat av: vanessa

,MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMHHHMM !

2009-10-25 @ 22:15:00
Postat av: Lakisha

svar till vanessa

jag böööölar vafan! omg

2009-10-25 @ 22:29:08
URL: http://daynnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0