It repeat it self











Heeeeeeeeeeeeeeeey
Har inte skrivit mycket på sistånde. sov hos Bintti igår sjuuukt kul var det. Vi gick ut med boysen funfun. Fast inte när polisen kom och tullade oss eller vad man nu ännu än säger! bleeeeeev sååå rääääädd. Har aldrig varit så scared förut. Men det var lugnt, de var snälla så! gick ut med boysen today med kulkul as usual! Nu är man hemma sitter i rummet och ska snart sova vakna tidigt imorgon och sppriiiinga till stan för att köpa biljetter till This is it! Yeeeeessuuur. ha det chiiilll pilll. och hoppas att catcha bilder på min outfit imorgon! höhö. som ni kan se så har jag inte det lockiga håret mer! Mitt vanliga korta hår med lugg har jag nu, luuv it like that! De tre bilderna längst ner är ifrån festen i lördags hos Julieet. Älskar örhängena. They say: ON and OFF=)
Peace

Kommentarer
Postat av: EllI

Nice cut dude _;) like the hair

2009-10-29 @ 17:59:03
URL: http://elizaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0