I wish



collage ? sneak's Nike air and watch ur&penn

BRRBRBRBR...! haha. Idag tvingade mami mig att ta på mig min vinterjacka! åååh, ville verkligen inte ha på den jackan, men vad ska man göra? Får väl börja använda den istället för den tunna skinnpajen... haha. Det var faktiskt bra at hon gjorde det, tror att jag skulle blivit till is om jag inte hade gjort de hahah! Men gillar fortfarande inte att ha på mig VINTERJACKA! skiiit också dådå...
Kom in för någon timma sedan och hann faktiskt baka väldigt snabbt! I 20 minuter haha. Okej, gjorde bara kladdkaka, höhöhö. Det går väldigt snabbt att göra... För vissa! ha. Nu såå ska jag ta och titta på någon film med lillebror mandiiis! Vet inte vilken film än, men någon bra hoppas jag=)
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0