i now am bad. i'm Michael Jackson BAD!

Jag känner mig sååååååååååååå hängig! FEEEEETTT förkyld är jag + min röst är ********************* jaaaaadååå!!! Och så ska man sjunga på avslutningen nu nästa vecka.... Får väl se hur det gåår??? SKIIIIIT.
I alla fall. Ska försöka ta mig igenom min snuviga baajs täppta näsa och skriva lita här.
Gårdagen var ju tillbringad med baajs människorna, hihih! Och vanessa sovde ju som sagt tidigare över. Vilket var sjuuuuuuuuuukt fuunnfuunn var de=)=)=)=)=)=)=)=)=)=) Hon gjorde ju också så att jag nästan dog... Inte roligt alls nej nej nej nej nej.... Men orkar inte mera... NÄSAN dööödar mig och rinner och rinner, höhöhöh. jaa, okej. Any great info that you dudes wanted to get???!! hahaha Nooo, don't think sååå. hahah=)=) Jag har så tråkigt att jag bara skrattar och skrattar ihjäl mig!!! YEEEAS. Let's not forget this hilarious video with rihanna, omg!! DÖÖÖR av flabb varenda gång jag ser denna video. hahha ÄLSAKR när han säger; MY NAME SHY RONNEY(med en sjuuukt rolig accent, som jag gör de i) hahhaha. LISTEN OKAAAY ?


Peace

Kommentarer
Postat av: Leila

haha älskar rubriken! :D



reply:

haha i'm crying with you :D

vissssst, det är inte lagligt att vara så fking hot :D

2009-12-13 @ 10:18:54
URL: http://crumbled.blogg.se/
Postat av: Elli

hahha sån trög han vAR där hahhah

2009-12-13 @ 22:44:38
URL: http://elizaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0