young MONEY


Drop the world


Forever

Drop the world;
POWERFUL SONG. THE collabration, guuuush. I'm sooo in love, the lyrics, beat, collabration! THE BEST Och videon!! omg lil weezy f baby, sooooo BEAUTYFULLLL eminem toooo, HOT! I think maybe, att denna låten kommer bli, THE BEST COLLABRATION OF 2010, in my oppinoin!

Forever, Måste bara säga lite om denna låten. Jag vet inte vad det är med den som gör så att jag blir så attached to it och kan lyssna på den 24/7! Låten är som en STARK drog till mig alltså, texten är helt verklig liksom och jag blir heeeelt WOOOW av den... Gud. den låten är såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå, THE BEST COLLABRATION OF 2009! INGEN ANNAN.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0