It's like this and like that?

Heeeey bloggen! sitter här i föräldrarnas rum och pumpar ut YOUNG MONEY music! Älskar deras album STORT alltså, sjukaste albumet ever säger jag bara ! har ju gjort mitt val nu, faktiskt nöjd med valen. Valde 1; samhälle mänskliga rättigheter, latin 2; manegment, thoren business shcool and 3; samhälle ekonomi, latin! YEEES. Har inte gjort så mycket denna helg... igår bara lita chill ute lita och så. Och idag var jag ute med vännerna, roligt as ususal=) och nu så sitter jag här ju som sagt och spelar YOUNG MONEY MUSIC och har inget för mig?.. Ska kanske titta på något avsnitt av; MADE på mtv.com. Som jag såååå rekomenderar hahhaha!
oooh, orkar inte imorgon blire mycket plugg hela jeffla dagen! baajs läxförhör och prov som ska göras... OOOOH!!! och arbeten, skiiiieeet. ORKAR INTE... Men jag vill ju höja mina betyg extra mycket nu så... skriver imorgon igen dådå mina läsare!
Peace

Kommentarer
Postat av: Pauline

jaha okeej;D

jag är 15:)

2010-01-30 @ 22:22:27
URL: http://paauulinee.blogg.se/
Postat av: sonnia

ohh so im not alone in this world:p JAG ÄLSKAAARR YOUNG MONEY i can kill to get to see my weezy,drizzy,tyga.nicki,gudda gudda,millz hahah u know

ps i just love ur bloggish <3

2010-02-01 @ 20:23:31
Postat av: lakisha

svar till sonnia;

haa, du är veeerkligen inte ensam. DU. JAG DÖÖÖÖÖÖR för dom alltså! nej, jag har aldrig under mina 14 snart 15 långa år hört en såhär jävligt bra grupp alltså. ;O Jag hade gjort EVERYTHING IN MY POWER för att se alla dom alltså, siiiiiiiick är dom

Thank u for likeing my blog!=)=)

2010-02-04 @ 22:04:43
URL: http://daynnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0