23;32- Soon it will be over



dööööd- Togs efter långa dagen när jag skulle följa med mik ner till the parkering!
skinnpaj Vero moda collage hm and jeans monki WITH convas and my WESC

Heeeeey!
trött trött trött som en liten fågel är jag! haha skoja bara. Men trött är jag faktiskt! Denna dagen har varit rätt kul. Orkar verkligen inte skriva något speciellt om den. MEN måste bara säga att jag är sååååå ledsen... SKOLAN BÖRJAR SNART!!!  GYMNASIEVALET.... NATIONELLAPROVEN!!!!!! Allt detta väntar och kommer att starta DIREKT nästa vecka. WHY WHY WHY! Kan inte bestämma mig om jag ska välja natur eller ekonomi som första val.. KILL ME SOMEONE?! Men ska inte tänka på detta än, nejnej. Lovet är inte helt över än utan det är hela 4 dagar kvarju, right?! Ska skutta ner till vardagsrummet och sitta med mes parents och glo på; JERRY SPRINGER som vi har tittat på NU varenda natt under lovet, hahah! Programet är nog det mest trögaste programet jag någonsin har sett ever. hahahah! sååå saa jaaa dudes!
Peace

Kommentarer
Postat av: safffoo<3/safina

jätte fiiintt!!!!!!!!!!

2010-01-07 @ 23:13:57
Postat av: Lakisha

Svar till; saffo<3/safina

Taackar!<333 Du måste komma ner till oss någongång!?=)

2010-01-08 @ 20:31:43
URL: http://daynnight.blogg.se/
Postat av: safffoo<3/safina

haahah jaa....saknar er!

2010-01-10 @ 00:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0