11/1- 10?




hahahahahha, geeeekish yeaah yeah! wiiierdo but whatever!
tee tryck MADONNA hm skjorta NY and convas

hahah! Orkade
inte ta bild på min outfit när jag kom hem! Vilket var vid 7 tiden, så att det får bli en konstigt rolig bild ifrån någon av dagens lektioner... My lilbro fyller år idag! GRATTIS TILL RAMAN! Jätte kul var det att fira honom och hans present var faktiskt något kul! två stycken kanariefåglar som är ljusgula. SJUKT SÖTA!
Första dagen på veckan... det var okej idag i skolan... Joobigt men vad ska man göra åt det? Har fått hem mitt lösenord och användarnamn till gymnasievalet.... GUUUUSH! Måste ha gjort mitt val senast den 29? Då får jag väl ta och bestämma mig snart? haha... Måste hoppa in i duschen nu läsare.
Peace

Kommentarer
Postat av: väääänessaa

OOOOOOOOOOOMMGGG SÅÅÅ FUUUULLLLNAJSIIG BIIILLDD !

HAHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHA DÖÖÖRR

2010-01-12 @ 07:30:50
URL: http://vanessatay.blogg.se/
Postat av: wikii

HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHHAHAH!!!

ooomg du vill inte säga vad du liknar nu HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAH :'oo DÖDA MEJ

2010-01-18 @ 22:40:41
URL: http://wikii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0