mrs west is in the building hundred on a trillion










Tee MICHEAL FOREVER LOVE långarmad under HM jeans BB

hey hey hey.
lita underbara bilder på moi and my friends innan vi skulle börja dansa i dag efter skolan. Är med i en liten dans gala på min skola, som kommer att vara en riktig competition. sjuuukt kul kommer det att bli... Fast det är lita problem med hur vi ska göra med alla våra danser och musiken and skiiieeeat. Det är juu månader tills galan är, nämligen i maj, den månad jag fyller år. hehe. skiiit.... Nu längtar jag bara tills jag fyller år!!! GUUUUHS. haha. åååh, då är det sommar och man behöver inte ha på sig värsta kläderna på sig! Får inte längta.. INTE ÄN!
Sitter här med sis och kollar på blogg and litsening to some musica. Ska nu titta på någon film online on the dator. sååå I will se y'all later dudes.
Peace

Kommentarer
Postat av: ELLI

roliga bilder :D

2010-02-12 @ 22:12:36
URL: http://elizaangel.blogg.se/
Postat av: wikiii :D:D

hehheheh skicka alla bilderna ;);) hehhe de va övver ööver kul!!

2010-02-13 @ 14:37:31
URL: http://wikii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0