you are going to see, that you aint nothing like me!






Tee that says Michael forever love kavajhm and converse 
Heeeeeey! Har haft fullt upp de senaste dagarna med som sagt, sjuuuuuuuuuukt mycket läxor. Har inga flera så jag kommer troligen att hinna blogga så mycket som möjligt under de studiedagar jag har nu de sista dagarna i veckan. sooooo that means noo shcool tomorrow or the day after tomorrow!
På tal om MJ så måste ni peeps go och checka hans film som snart har premiär!! Själv ska jag lätt gå och se filmen. Men idag efter skolan möte man upp syrran och hennnes vän i stan, eller om jag ska vara exakt. Centralen. Gick runt lita i stan och lyckades gå hem med ett par nya skor ifrån sns och tröjor ifrån hm. Ni kommer att få se på skorna soooooooooooon. Ska ta och titta på The hills säsong 6 på mtv. com. Soooo. se y'all later dudes!
Peace


Kommentarer
Postat av: Queen

Sv: TACK :D jag diggar dina outfits som fan! ;)

2009-10-01 @ 19:59:14
URL: http://reemajohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0