somebody has to teach you!



BILDER PÅ HELA OUTFIT, TOMORROW!
Nya vantar. Luffarvantar, mee like and love!! Men Nää. Idag så var det ändå skola. BAJS SKIIIT! Efter det, stack man till stan med friends där jag handlade vantarna som sagt. =)=) luffade runt i några timmer, höhöhööh. Några. ha. Frös ihjäl miiig. skiit. iiiiisigggt kallt var det ute idag. HÅLLER NI MED MOI?!!! Det måste ni annars ja,då är ni inte människor i mina ÖGON. JAAAADÅ! Klocka är just nu 00:17 när jag skriver, fast lita senare efter jag blir klar med everythaaan'. Byta om och sedan titta på mtv shows like usual. Tips; TITTA på MADE om ni någonsin har tråkigt och vill hitta på något att göra. MADE. MADE. hahha!
Peace


teach U a lesson

Kommentarer
Postat av: ida

sv: jaaaaa 2 kmr snart :D:D:D



fin bloggg!

2009-12-05 @ 18:35:19
URL: http://didys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0