04/12!









tee kofta(no arms) NEW halsduk Gina and Taylor's with my green watch

The pic's from yesterday that you guy's were waiting for!

Heey!
How you dudes doin'?! goood goood with mee. Vaknade kl 3 idag sjukt trött, gick och la mig kl 3-4 idag. Men men ... Vad ska man göra, HELG JU!!!! HÖHÖH Annars så har jag inte gjort så mycket idag förutom att bara glo på tv, datorn, hänge hemme med sis, som är always är såååå kul och gjort mycket.... Säger vi. Det var något program nu idag på kanal 3 om tjocka människor som är med i en tävling där man ska dance your ass off?! hahah. Har ALDRIG sett roligare program, hahah! Bra var det ju också ändå. Det går ut på att den som går ner mest under tävlingen vinner cash och gör sïg själv hälsosammare genom att ha gått ner much! ha.
Men nu sitter jag i mit rum, lonely... Ska ta och titta på mtv, MADE eftersom jag har tråkigt ju, och de är ett bra alternativ att titta på när man har de?!
Peace


Kommentarer
Postat av: Elli

ya chale va kul ni hade :Å

2009-12-06 @ 22:04:20
URL: http://elizaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0