OMG

WOOOOW! Värsta stor rean är det i nästan alla äffarer här i malmö... Fast lita skräpigt är det faktiskt haha. Var i stan med mami och sis för någon dag sen och fick med mig hem en sjukt snygg skinnklänning som kommer wearas på nyår! Love it och some tees och en sweatshirt, Yeeas. Idag var man där igen fast handlade inget denna gången.. bara hjälpte friend med att handla stuff och sånt. Skulle faktiskt se ; avatar idga fast det var fuuulllll bokat ÖVERALLT! skiit denna film måste vara völdigt populär här i malmö.... Men ska se den nu idag så=) Hoppas bara att jag får tag på bra platser och inte längst fram eller något. Tittar på the arrivals på youtube just nu.. Och jag måste säga intressant äre.. Om ni inte viste så äre någon slags grupp där många rnb kändisar är med i. Som t.ex. min MAN! and jay, beyonce rihanna and många andra... Ska fortsätta att titta på detta nu, är ju bara på andra delen och det finns 50 st..
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0