ANSWER

Postat av: azra
alå, saken är den du har så jävla fint hår, och om jag ha uppfattat saken rätt har du flätat dina flätor som du hade förut själv, ellerhur? det jag ville komma till hur blir det så fint vågit när du har tagit ur dom, tänkte bara när man tar ut vanliga små flätor blir det aldrig sånt vågit. hade vart fint om du kunde berätta elr visa hur du gör :)


Hey azra, Tackar tackar!:D Jag har faktiskt inte gjort mina flätor själv. Det är någon som gör det åt mig, alltså att jag går till en salong. Fast denna gången gjorde min faster det åt mig. Håret jag använder är redan lockigt som jag flätar med, så jag har nytt hår(detta är inte likadant som det jag hade innan) över mitt vanliga hår, som är kort. Så att jag har de lockiga, som inte är mitt. Så, håret blir inte vågigt när jag tar ut flätorna, utan det är det håret jag använder som redan är sådär. you get it? hehe. Så att jag använder nytt hår hela tiden jag flätar om mig, för att man kan inte använda samma igen, det blir liksom slitet och så. Hoppas att jag har förklarat det ordentligt och att du fick reda på det du ville veta, hehe!

Kommentarer
Postat av: andrea

Okej, inte alls mycket! :D Har du haft en bra helg?

Kram! =)

2010-03-07 @ 19:46:50
URL: http://ddeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0