You mathaa fucker's stay right there!







Långarmad sweetshirt hm New sammestleggins bikbok and air max

Haa!
Inte alls ett roligt slut på dagen! Ja! Gick hem, ifrån skolan! När det össade regn. Och ni kommer allllldrig att fatta vad som hände. En jääävla fågel baaaaaajsade på mig;O alltå! skiiit, gick sedan halva vägen bara med min sweetshirt och en långarmad tröja utan någon jacka eller något.. Blev såå äklad , uuuuuurkk. Ville bara spy. Men sen så när man väl har kommit hem säger mami, ja att när en fågel bajsar på en betyder det : TUR! alldrig kan detta betyda tur? Men men.... Tur var att den skiit saken inte bajsade i mitt ny permenentade hår! ha.

Men innan allt detta hände såå var det en sjuuukt rolig dag med klassen. Vi åkte ner till stan för att titta på film på ARF eller något..?  haha, Nu får man inte betala pengar i buseen, utan man måste ha kort för att kunna komma in. Och det viste inte jag... så att jag fick såklart åka gratis fram och tillbaka, ha. Eller ju, fick höra att dom pratade om något om det under din gatas morgon show. Som bara är såååå bäst!
The planet tittade vi på... Inte alls en film som man i vanliga fall går och ser. Utan det var en typ av dokumentär film... Intressant var den på något sätt. =)  Käkade sedan mat i stan, Mc yuuummm yummm! Nu tänkte jag gå och ta en fräsch dusch! Yeeaaah. Hörs tomorrow. Och jaa! Guuush måste säga detta ju. SO YOU THINK YOU CAN DANCE har premiär nu på onsdag! Fyyffaaan vad jag älskar det pogrammet! Ha. Ska bli kul att se vilka som kommer vidare denna säsång då?
Peace


Kommentarer
Postat av: vanessa

HAHAHAHAHAHAHAHAH , ifeelllllBAD fo' yya

Postat av: Elli

nice Lakisha love you hair XDD!!

passa på nu och ställ frågor på min blogg frågorstund .

Have a nice day

Halla

2009-11-10 @ 17:23:59
URL: http://elizaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0