Everyday a STAR is born



Tee NY Jeans BikBok sneakers Reebok and watch ur&penn

Faaaaan vad jag hatar tisdagar, förutom att det är Ugly Betty och desperate housewifes på tv!
Tråkigaste dagen...  Det är sååå sjukt att det är sååååååå många som var borta ifrån skolan idag. Cuz of the influensa sprutan! Alltså jag är såååååå madly happy att jag inte tog den =) Yeees. haha
 Har ni sett? ni kanske har märkt och om man tittar ut vid 3-4 tiden är det kooool mörkt ute! alltså, redan?! Snart kommer det bli mörkare vid etermiddagen ju. haha=) Kom hem för någon timma sen faktiskt. sjuuuuuuuukt trött är jag! Ville nana innan ugly och DH. Men vad gör jag som vanligt istället? sätter mig vid laptopen=O. No more ska detta hända!

Nu så sitter jag i mitt rum och hänger med sis! Snackar om hennes nya skola och klass. Hon har nämligen bytat skola nu från Jensen till Kunskap. Kan inte fatta att man slutar på Jensen! HALLÅÅÅ?! De har halvdagar...! siiiiick right? Man blev alltid såå avis på när hon började kl 12 till 1-2 ibland?! Vem önskar inte om något sådant i sin baajs skola? Titta på klockan. Måste gå nu. Ska plugga lite matte innan allt börjar och käka ska jag också göree. Hamburger blir de. Yummy
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0