100!

skiiiiiit alltså. Jag som har haft denna bloggen sedan hm... Mars? Har bara skrivit 100 inlägg! ha. Känns som om det är för lite? ha. Men detta blir mitt 100de inlägg! Yeeeaay=)  Skola idag, Bajjjsigt att gå på lindeborggskolan =) Vill bara tiill Gymmnasiet på något sätt! Ny skola, nya klasskamarater och sånt baajs. fick faktiskt nyss ett samtal ifrån Thoren Buissnes school om mitt gymnasie val och så. De frågade mig om vilken linje jag skulle välja och så. Så hade dom den linjen där. Som då är, Samhälle företag=) ha. Men ska träffa tjejen som ringde på Gymnasiemässan nu på fredag. Där hon kommer att stå och reklamera för skolan. Men tror inte att jag väljer den...?
Orkar inte vara inne på datorn mer, ska gå och titta på lita ugly och desperata kvinnor på tv! seeee yaa'alll
Peace

Kommentarer
Postat av: Elli

jag missade ugly betty men inte DH :D GRattis

!!!

Have a nice day

Halla

2009-11-11 @ 17:19:29
URL: http://elizaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0